• خامه فرم گرفته شده به میزان لازم

  • مغز گردو به میزان لازم

  • توت فرنگی به میزان لازم

خانم های ایرانی علاقه زیادی به پخت کیک و تزیین آن در خانه دارند، از این رو کیک های خود را منحصر به فرد تزیین می کنند. تزیین کیک توت فرنگی، یکی از ساده ترین کار ها برای خانم ها محسوب می شود؛ چرا که آن‌ها بسیار با سلیقه و صبور بوده و با دقت کارشان را انجام می دهند.
پودر کیک توت فرنگی زر ماکارون، یکی از جذاب ترین پودرکیک هایی است که همه را شیفته طعم خود می کند. همان‌طور که می دانید، یکی از نقاط قوتی که می تواند افراد را مجذوب کیک شما کند و اشتهای آن‌ها را برای خوردن آن افزایش دهد، تزیین منحصر به فرد روی کیک می باشد.
اگر شما در زمینه پخت کیک توت فرنگی تجربه ای ندارید و به دنبال راهی آسان برای پخت این کیک بی نظیر هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.
آموزش پخت کیک توت فرنگی
همان‌طور که می دانید، برای پخت کیک، مواد اولیه ای را نیاز دارید که اندازه های آن باید کاملاً دقیق باشد. برای پخت آسان این کیک نیاز به فراهم آوردن مواد اولیه خاصی نیست؛ چرا که می توانید با خرید پودر کیک توت فرنگی زر ماکارون، به راحتی این کار را انجام دهید و از طعم واقعی این کیک لذت ببرید. زر ماکارون تمام مواد اولیه مورد نیاز کیک را کاملاً دقیق با هم مخلوط کرده و به صورت پودر کیک در بازار عرضه کرده است.
شما می توانید برای پخت پودر کیک توت فرنگی زر ماکارون از دستورالعملی که روی جعبه آن درج شده است استفاده کنید. برای تزیین کیک پخته شده می توانید دستورالعمل های زیر را انجام دهید.
چگونگی تزیین کیک توت فرنگی
شما می توانید با ایده های متنوع و جدید کیک خود را تزیین کنید. این تزیین شامل:
میوه، ژله، خامه های رنگی، انواع مروارید ها و دانه های خوراکی می باشد که با استفاده از آنها می توانید روی کیک و داخل آن را به زیبایی تزیین کنید.
طرز تهیه و تزیین کیک توت فرنگی با گردو
ابتدا پودر کیک را با توجه به دستورالعمل روی جعبه بپزید و پس از پخت اجازه دهید تا کاملا خنک شود. حال، از خامه فرم گرفته قنادی برای تزیین روی کیک توت فرنگی، استفاده کنید. ابتدا کیک را از وسط نصف کنید و مقداری خامه را با قطعه های توت فرنگی و گردو بین آن قرار دهید. سپس برای تزیین روی کیک، می توانید کمی خامه روی آن بریزید (بهتر است از یک کاردک که سطح صافی دارد برای صاف کردن خامه، روی کیک استفاده کنید) و توت فرنگی ها را به اشکال مختلف روی کیک بچینید.
اگر می خواهید به جای توت فرنگی، از مروارید خوراکی برای تزیین روی کیک استفاده کنید، بهتر است که ابتدا به خامه کمی رنگ خوراکی مثلا قرمز، آبی و... اضافه کنید و آن ها را با هم مخلوط نمایید؛ سپس خامه رنگی را روی کیک قرار دهید و با وسیله ای که سطح صاف دارد مانند کاردک،خامه را روی آن هموار کنید تا شکل منظم و زیبایی را به آن بدهد. حال مروارید های سفید و زیبا را با سلیقه خودتان روی کیک بچینید.
شما می توانید با انواع ماسوره، فرم های مختلفی را با خامه روی کیک خود ایجاد کنید. مثلاً با ماسوره گل، می توانید دور کیک را با خامه قرمز رنگ تزیین کنید و داخل آن را توت فرنگی بچینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.