• بیکن گوشت ۴ ورق

  • ۲ حبه سیر خرد شده

  • 1 قاشق غذاخوری

  • ۴ عدد کدوی سبز متوسط

  • ۱/۴ پنیر پارمزان رنده شده

  • نمک و فلفل به میزان لازم

آشپزخانه زر، یکی از آشپزخانه‌های جذابی است که علاوه‌بر داشتن پیشنهادات متنوع، دستور پخت اشکال مختلفی از پاستا فرمی را به شما آموزش می‌دهد. با طرز آماده‌سازی پاستا فوسیلی با خامه و بیکن آشنا شوید.

پاستا فوسیلی یکی از آشناترین و پرطرفدارترین انواع پاستا فرمی از محصولات شرکت زر ماکارون بوده که برای تهیه این غذا یک بسته از آن کافی خواهد بود.

یک بسته از پاستا فوسیلی را طبق دستور روی بسته‌بندی آن، در یک ظرف حاوی آب جوشیده و نمک بریزید و اجازه دهید تا بپزد.

یک پیمانه از آب پاستا را برداشته و کناری قرار دهید، سپس پاستا را آبکش کنید.

در یک تابه کمی روغن مایع ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید. پس از آن که کمی روغن گرم شد، بیکن‌ها را در تابه بریزید و به مدت 5 تا 7 دقیقه اجازه دهید تا بپزد و به رنگ طلایی درآید.

کدو سبز را خُرد کرده، به همراه سیر، کمی نمک و مقداری فلفل به بیکن‌ها بی‌افزایید، دما را زیاد کرده و به مدت 7 دقیقه با حرارت بالا، مواد را به خوبی تفت دهید تا آب مواد تبخیر شود.

در این مرحله خامه و پاستای پخته‌شده را به این ترکیب اضافه کرده و خوب با یکدیگر مخلوط کنید و تا جایی که خامه غلیظ شود، به مخلوط کردن ادامه دهید.

در مرحله آخر، ظرف را از روی حرارت بردارید و پنیر را به مواد اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید.

آب پاستایی را که از قبل کنار گذاشته بودید، روی مواد بریزید و مواد را با هم ترکیب کنید تا به صورت یک سس یکدست، تمام مواد را به خوبی بپوشاند.

پاستا فوسیلی با خامه و بیکن آماده است. به یاد داشته باشید که در هنگام سرو، بیکن‌ها را روی پاستا قرار دهید تا شکل جذاب‌تری به خود بگیرد. سپس با کمی پنیر آن را تزئین کنید.

شما می‌توانید با استفاده از پاستا فوسیلی، جامبو فوسیلی با بیف تریاکی یا جامبو فوسیلی با قارچ سیردار نیز تهیه کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

1 Comment

  1. کاربر گفت:

    فوسیلی با خامه و بیکن یکی از محبوب‌ترین‌های پاستاهای دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.