طرز تهیه اسپاگتی لینگوئینی با سس قارچ

  • قارچ

    قارچ ۵۰۰ گرم

  • روغن زیتون به مقدار لازم

  • ۱ حبه سیر خرد شده

  • آب مرغ 2 پیمانه

    استاک مرغ 2 پیمانه

  • خامه

    خامه ۲۰۰ گرم

  • پیازچه

    پیازچه خرد شده ۳ عدد

  • آبلیمو 4 قاشق غذاخوری

    آبلیمو 4 قاشق غذاخوری

در این موضوع که اسپاگتی به تنهایی و بدون نیاز به داشتن سس خاصی، لذیذ و خوش‌طعم است، شکی نیست اما اضافه کردن سس به عنوان یک چاشنی، می‌تواند در بهتر شدن طعم بی‌نظیر آن نیز موثر باشد.

تاکنون شما در آشپزخانه زر با انواع مختلفی از دستور پخت‌های مختلف و متنوع آشنا شده‌اید؛ در دستور تهیه پاستا لینگوئینی شما را با نوع دیگری از اسپاگتی و همین‌طور نوع دیگری از سس آشنا می‌کنیم.

ابتدا در یک تابه، مقداری روغن زیتون بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. قارچ‌های خردشده را به همراه یک قاشق غذاخوری آب لیموترش به روغن بیافزایید و تا زمانی که آب قارچ کشیده شود، آن‎‌ها را در روغن تفت دهید.

پس از آن‌که آب قارچ‌ها کشیده شد، سیر و پیازچه خردشده را افزوده و به تفت دادن ادامه دهید. سپس آب مرغ و خامه را به ترکیب اضافه کرده و خوب مخلوط کنید تا سس کمی غلیظ شود. این کار را روی حرارت کم انجام دهید. پس از گذشت چند دقیقه، تابه را از روی حرارت برداشته و کناری قرار داده تا سس کمی استراحت کرده و به غلظت مناسب برسد. در این مرحله سس آماده شده است.

حالا می‌توانید با خیال آسوده به سراغ آماده کردن ماکارونی بروید. در یک قابلمه آب در حال جوش، رشته‌های ماکارونی از محصولات شرکت زر ماکارون را ریخته و به همراه کمی نمک و روغن صبر کنید تا بپزد. پس از چند دقیقه، آن را آبکش کنید.

در مرحله آخر و پس از آن ‌که آب اسپاگتی به‌خوبی کشیده شد، آن را به سس غلیظ شده‌ای که از قبل آماده کرده‌اید، اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید و خوب مخلوط کنید.

اسپاگتی با سس قارچ شما آماده است.

اسپاگتی با فیله گوساله و سس قارچ و جامبو سبزیجات پرشده با سس قارچ از دیگر دستورهای غذایی هستند که با استفاده از سس قارچ آماده می‌شوند و شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، از درست کردن و چشیدن مزه آن‌ها لذت ببرید.

طرز تهیه اسپاگتی لینگوئینی با سس قارچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.