طرز تهیه دورچین بشقاب آشیانه‌ای

  • هویج نازک خرد شده 1 عدد بخارپز

    هویج نازک خرد شده 1 عدد بخارپز

  • گل کلم 100 گرم

    گل کلم ۱۰۰ گرم

  • لوبیا سبز خورد شده ۱ لیوان

  • نخود فرنگی یک پیمانه

    نخود فرنگ یک پیمانه

  • آرد سفید گندم زرماکارون

    آرد سفید گندم زر ماکارون نصف لیوان

  • تخم مرغ ۱ عدد

  • پاستا آشیانه‌ای زر ماکارون ۱ بسته

  • زر اویل

استفاده از سبزیجات در رژیم و تغذیه روزانه بسیار مهم و ضروری بوده و بخش زیادی از نیاز روزانه بدن به انواع املاح و ویتامین‌ها را جذب می‌کند. بسیاری و از افراد و کودکان به علت طعم و یا شکل ظاهری آن‌ها علاقه‌ای به استفاده از نشان نمی‌دهند. استفاده از دورچین بشقاب سبزیجات در کنار وعده‌های اصلی علاوه بر تامین نیاز بدن به املاح باعث کاهش وزن و طعم دلچسب می‌شود. در ادامه این مقاله طرز تهیه دورچین بشقاب سوخارونی متفاوت را به همراه فتوچینی آشیانه‌ای زرماکارون آموزش خواهیم داد تا علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا برای ظرف غذا، طعم متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.
طریقه آماده‌سازی دورچین بشقاب فتوچینی آشیانه‌ای
دورچین بشقاب علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، باعث می‌شود تا طعم بسیاری از غذاها بهتر سرو شود. دورچین بشقاب فتوچینی آشیانه‌ای بسیار ساده و سرشار از انواع ویتامین بوده که برای کسانی که از رژیم گیاه‌خواری نیز استفاده می‌کنند، مناسب است. در این روش با استفاده از سبک سوخارونی، فتوچینی‌ها سرخ شده و کنار غذا سرو می‌شود.
مرحله اول: سبزیجات
سبزیجات را با استفاده از الگو به شکل‌های مختلف برش زده و در ظروف جداگانه به صورت آبپز، بپزید به گونه‌ای که له نشود. سپس به آن‌ها آبلیمو و نمک اضافه کنید. برای مزه دار کردن هویج می‌توانید از شکر و زعفران استفاده کنید.
مرحله دوم: فتوچینی
در این مرحله فتوچینی آشیانه‌ای زرماکارون را به همراه آب و روغن به مدت 1 ربع بپزید و سپس آبکش کنید.
مرحله سوم: سوخارونی
فتوچینی آشیانه‌ای پخته شده را با استفاده از یک چنگال داخل تخم مرغ همزده غلتانده و سپس با آرد مخلوط کنید. یک ظرف حاوی زر اویل را به مدت 5 دقیقه روی حرارات متوسط قرار دهید تا کاملا داغ شود سپس فتوچینی را به آن اضافه کرده و سرخ کنید. در انتها فتوچینی را روی دستما قرار داده تا روغن آن گرفته شود.
مرحله چهارم: دورچین بشقاب
سبزیجات یکی از متداول‌ترین و پرطرفدارترین دورچین بشقاب بوده که همراه با ادویه‌های مختلف طعم و مزه خاص دارد. در این مرحله می‌توانید با سلیقه خود ظرف غذا را تزئین کرده تا علاوه بر زیبایی، طعم منحصر به فرد را به همراه غذا اصلی خود داشته باشید.
دورچین بشقاب آشیانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.